Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze sklepu jest Wypakuj mnie Marta Blicharska 59-220, Legnica, ul. Chrobrego 6/3.
Celem przetwarzania danych Klienta przez Sklep, podanych przez Klienta w związku z zakupami, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
ciążący na Sprzedającym obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
prawnie uzasadniony interes Sprzedającego, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
Dane Klienta podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
przestanie obowiązywać umowa Sprzedaży zawarta między Klientem a Wypożyczalnią;
na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Klienta;
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Sprzedającego, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedającego – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
Klientowi przysługuje prawo żądania:
dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
W celu realizacji swoich praw, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym przy wykorzystaniu danych z § 1 Regulaminu.
W przypadku gdy Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Klient może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.